+386 3 818 33 20 - Vrtec Podčetrtek, Trška cesta 66, 3254 Podčetrtek os-podcetrtek@guest.arnes.si

PRILOŽNOSTI IN IZZIVI UČENJA V SODOBNEM ČASU Z VIDIKA OTROKA IN ODRASLIH

V šolskem letu 2020/21 bo vsebina študijskih srečanj namenjena osvetlitvi vloge odraslih in pomenu odnosne kompetence v povezavi z raznolikostjo učenja in igre otrok v vrtcu.

Teme, ki jih bomo v sklopu študijskih srečanj obravnavali so:

  • Pomen komunikacije, ravnanj odraslih, empatije in odnosne kompetence.
  • Raznolikost učenja in igra predšolskih otrok.
  • otrokovo vedenje
  • Raznolikost učenja.
  • Spodbujanje mišljenja otrok in globinsko učenje.
  • Pomen spontane igre.

Cilja:

  • Z organizacijo spodbudnega učnega okolja, podpreti dejavno vlogo otroka kot ustvarjalca lastnega učenja in znanja.
  • Otrok spoznava, da vsi odrasli in otroci, pripadajo družbi in so pomembni.

Pri delu in življenju v vrtcu si bomo še bolj prizadevali, da vključimo otroke kot dejavne udeležence procesa in pobudnike dejavnosti. Otroke bomo vključevali v proces načrtovanja, nadgrajevali bomo njihovo predznanje, spodbujali učenje otrok od otrok in jih vključevali v proces podajanja povratnih informacij o videnem in doživetem.

Dejavno vlogo otrok bomo dosegli:

  • z organizacijo spodbudnega učnega okolja, v katerem bomo otroci in odrasli sodelovali, se učili drug od drugega, otroci bodo samostojno izbirali, prepoznavali probleme, preizkušali rešitve na različne načine;
  • z uravnoteženostjo med načrtovano in nenačrtovano dejavnostjo, pri čemer bomo izhajali iz otrokovih samoiniciativnih pobud in načrtovali skupaj z otroki;
  • otrokom bomo omogočili ustrezen delež časa za spontano igro, z občasnim aktivnim vključevanjem odraslih.

Pedagoški delavci si bodo v okviru te prednostne naloge izmenjali pedagoško prakso v obliki učnih sprehodov.

Zaradi pojava epidemije covid-19 se pri organizaciji in izvedbi dejavnosti upoštevajo HIGIENSKA PRIPOROČILA ZA VRTCE ZA PREPREČEVANJE ŠIRJENJA SARS-CoV-2 (NIJZ) ter priporočila MIZŠ.

(Skupno 12 obiskov, današnjih obiskov 1)